VERSLAGEN & FOTO'S

11° Nieuwjaarsontmoeting van ABVV Senioren Harelbeke.

Gepubliceerd op 17-02-2014 om 10u34 door Seniorenwerking

Datum: Donderdag 16 januari 2014
Plaats: CC Het Spoor, Harelbeke

Donderdag 16 januari 2014 ging voor de 11° maal ons traditioneel geworden Nieuwjaarsfeest voor de Harelbeekse ABVV Senioren door in het Cultureel centrum Het Spoor.
Zoals voorgaande jaren arriveerden de eerste deelnemers aan het feest omstreeks 12u30, zodat wij de toegang naar de zaal even voor 13 uur toelieten.
Omstreeks 14 uur waren praktisch alle 200 ingeschreven leden en partners aanwezig en kon het feest starten.
De talrijke aanwezigen werden door de voorzitter een gelukkig, gezond en succesvol 2014 toegewenst.  Daarna werden alle aanwezige leden en partners bedankt voor hun aanwezigheid en tevens uitgenodigd op de komende activiteiten. Hiervan werd een kort overzicht gegeven.
Onmiddellijk na de korte verwelkoming werden de aanwezigen vergast op lekkere taart, geurende koffie en een fijn advocaatje.
Omstreeks 15 uur startte de Lustige Non met haar komische show welke op vele momenten de hele zaal aan het lachen bracht. Door enige aanwezigen uit de zaal in haar optreden te betrekken en hen een lachwekkend plunje te laten aantrekken kreeg zij alle aanwezigen mee in de ambiance.
Na haar optreden kon Freddy Knockaert starten met vele mooie melodieen, zodat onmiddellijk vele koppels zich op de dansvloer begaven. De door Freddy en zijn muzikanten gebrachte muziek kon iedereen bekoren en voor een aantal aanwezigen was het stopzetten van de lustige deuntjes omstreeks 19 uur, naar hun mening ietsje te vroeg. Inmiddels was een gedeelte van de leden reeds huiswaarts getrokken en dienden de blijvers, met enige spijt, hun danspasjes te stoppen.
Men kon terug vaststellen dat iedereen had genoten van de One-womenshow van de lustige Non en de achteraf gebrachte mooie dansmuziek. Wij als bestuur kunnen terug tevreden zijn met de steeds blijvende belangstelling en de wetenschap dat onze senioren een aangename namiddag hadden beleefd.
Na de viering van ons 10 jarig bestaan in 2013 konden wij terug op een bijzonder grote  belangstelling en aanwezigheid van onze leden rekenen.

Maurice Top  Voorzitter

Foto's: