KOMENDE ACTIVITEITEN

Datum: Zaterdag 24 juni 2017
Uur: 08u30
Plaats: Feestzaal Leiedaele, Menensesteenweg 110, Wervik

Op zaterdag 24 juni trekken we samen met de bus naar Pairi Daiza. Het wordt een prachtig (vrij) bezoek aan onder andere de reuzenpanda’s, de koala’s, orang-oetans, witte tijgers en gorilla’s in een indrukwekkende omgeving! De uitstap kost €45. Hierin zitten de busreis, de fooi voor de chauffeur en het toegangsticket inbegrepen. Kinderen onder de 3 jaar kunnen mee voor €15. We vertrekken om 8u30 aan de feestzaal Leiedaele (Menensesteenweg 110 – Wervik). Je kan je inschrijven bij Rudy Nuytten (0475 22 54 05). De inschrijving is pas definitief na betaling op uiterlijk 12 juni op het rekeningnummer BE68 9531 3460 3734 (met vermelding van het aantal kinderen en volwassenen).

Na de reis kan er nog vrijblijvend genoten worden van een aperitief en barbecue vanaf 18.30 in de feestzaal Leiedaele tegen de prijs van €20 per persoon. Hiervoor dient er apart gereserveerd te worden via betaling tegen uiterlijk 12/06/17 op rekening BE68 9531 3460 3734 met vermelding van het aantal deelnemers.

Meer info: CC. Geluwe Wervik